Forårsklargøring af baner, klubhus og udenoms area
01.04.2024 kl. 10.00 - 01.04.2024 kl. 14.00
Ebeltoft Tennisklub
Forårsklargøring af baner, klubhus og udenoms arealer
Mandag den 1. april kl. 10 indkaldes alle de medlemmer, som ikke kan vente med at få sæsonen skudt i gang. Det er nu, vi skal i arbejdstøjet, så alt kan blive klargjort.

Banerne skal have nyt grus, og det kræver nogle stærke medlemmer, da sækkene er tunge.
Når gruset er fordelt, så skal det jævnes ud, så der kan blive tromlet og fejet de næste 14 dage.

Klubhuset skal også have den helt store tur, så det er klar til sæsonen. Der skal vaskes vinduer ude og inde, toiletterne skal vaskes, brusenicherne skal vaske, spindelvæv skal fjernes, køkkenet skal vaskes, gulvene skal vaskes osv. Så her er der også masser af opgaver til alle.

Udenfor skal tagrenderne tømmes, glaspartierne ned mod bane 1 skal afkalkes/vaskes, klubhusbeklædningen skal fejes/vaskes fri for grus osv.

Kom og vær med til en arbejdsdag i din klub sammen med mange andre frivillige. Det er en god start på sæsonen.

Der bydes på håndmadder til alle fremmødte, naturligvis ledsaget af rigeligt væske.
Ebeltoft Tennisklub